Техніка

Швидкий і якісний сервіс забезпечує безперебійну роботу аграріїв упродовж усього сезону

Інвестиція в майбутнє

Інвестиція в майбутнє

Швидкий і якісний сервіс забезпечує безперебійну роботу аграріїв упродовж усього сезону, тож поява кожного нового сервісного центру — це «плюс» до комфорту й передбачуваності агробізнесу загалом.

Наприкінці вересня в селі Гадзинка поблизу Житомира відкрився сучасний сервісний центр компанії «Агроструктура». Це стало важливим кроком у розвитку інфраструктури для покращення сервісного обслуговування клієнтів. Комплекс побудували на ділянці площею 1,1 га, і тут зручно розмітились усі необхідні для зручної роботи об’єкти.

Будівництво центру тривало 12 місяців. За цей час звели основну будівлю площею понад 2100 м², де розмістився просторий шоурум для демонстрації зразків техніки, сучасна мийка, ремонтна майстерня, склад запасних частин, заправна станція та пожежно-насосна станція, навчальний центр. Тут навіть є кілька готельних номерів для проживання працівників й учасників стажувань і навчань, щоб забезпечити їм комфортні умови під час перебування на місці. Питання правильного ефективного використання придбаного обладнання напряму залежить від обізнаності персоналу покупця в його можливостях і правилах ефективного використання.

Михайло Завада

Як розповів директор ТОВ «Агроструктура» Михайло Завада, кожен важливий етап компанії збігався з досить непростими часами. Перші продажі відбулись на початку 2014 року, сервісний центр почали будувати невдовзі після того, як почалось повномасштабне вторгнення. Люди дивувались: як можна у такий час щось будувати?

Однак на то були причини. Цей сервісний центр не є інвестицією зі швидким строком окупності. Він призначений, щоб компанія відповідала вимогам часу і вимогам українських аграріїв, які на сьогодні є одними з передових не лише у Європі, а й у світі. Для техніки найвищого рівня потрібен відповідний сервіс як за кваліфікацією, так і за швидкістю. Тільки так аграрії можуть бути ефективними й розвиватись у непростих умовах. Компанія «Агроструктура» разом із партнерами вклала 1,5 млн євро у створення цього сервісного центру і відтепер зможе повністю забезпечити клієнтів усім необхідним.

«Я маю досвіду в продажах сільгосптехніки і надання сервісу понад 20 років», — розповідає Михайло Завада. — За цей час кілька разів змінювалось моє власне бачення того, як має працювати сервісна компанія. Тому цю нову будівлю зроблено так, щоб мати можливість збільшити її вдвічі. Ринок буде розвиватись, і вимоги до нас будуть також підвищуватись».

«Агроструктура» позиціонує себе як компанію, що допомагає придбати потрібні аграрію інструменти. Співпрацюючи з відомими брендами — FENDT, VALTRA, AMAZONE, Maschio Gaspardo і Geringhoff, доводиться дотримуватись стандартів кожного. Проте сервіс тут розуміють по-особливому: це не тільки ремонт, це вміння передбачити й не допустити поламки. Техніка має працювати без зупинок, тому що самим дорогим трактором або комбайном є той, що зупинився в полі у розпал сезону. І вже не важливо, скільки заплатив власник за цю машину спочатку. Головне, що вона зупинилась, і кожна година простою означає серйозні втрати. Тому сервісна служба до кожного клієнта підходить індивідуально і готова ухвалювати нестандартні рішення, щоб вберегти клієнта від втрат.

За словами директора, аналогічні сервісні центри будуть побудовані у Хмельницькому, Тернополі та Луцьку — там, де компанія має власні представництва. Це значно покращить сервісні можливості та збільшить підтримку партнерських брендів.

КОМЕНТАРІ

Андрій Борсук

Андрій Борсук, керівник відділу продажу техніки

За 10 років роботи компанія «Агроструктура» довела клієнтам і постачальникам, що є надійним партнером. З новим сервісним центром у нас з’явилась можливість надавати клієнтам постійну сервісну підтримку і забезпечувати швидкий доступ до запчастин. Технічні спеціалісти можуть дистанційно підтримувати клієнтів, вирішуючи більшу частину питань експлуатації. Щодо розширення асортименту техніки, то збільшувати його немає потреби. По-перше, його достатньо, щоб закрити переважну більшість запитів аграріїв, а по-друге, ми прагнемо сконцентруватись на тому, з чим уже працюємо, щоб надавати максимально якісну підтримку.

Також очікуємо збільшення лояльності клієнтів, оскільки вони зможуть отримати більше переваг від співпраці з нами. Тут є достатньо місця для обслуговування і ремонту техніки, майстерні опалюються й можуть працювати цілий рік.

Максим Скляр

Максим Скляр, керівник відділу сервісу та ремонту

Ми маємо достатньо великий досвід надання сервісних послуг як на виїзді, так і у власних майстернях. З відкриттям нового сервісного центру хочемо залучити ще більше клієнтів, пропонуючи виконувати складні роботи саме тут.

Більшість сервісних інженерів виїжджають до клієнтів на ремонти, але ми маємо бажання завантажувати й майстерню. Тут будуть працювати окремі люди, тому швидкість виконання не залежатиме від зайнятості мобільних бригад. Окрім того, ми пропонуємо спеціальні ціни на ремонт для тих, хто привозитиме свою техніку в наш сервісний центр.

Хочу зазначити й те, як ми готуємо сервісних інженерів. Для цього запрошуємо молодь на практику, відбираємо перспективних студентів і пропонуємо лишитись. Молодь не загрузла в стереотипах, тому легше сприймає щось нове, не боїться комп’ютерів та інших сучасних технологій. Тож такий спосіб є більш дієвим для «створення» сервісного інженера. Недарма один із наших молодих сервісних інженерів у 23 роки отримав звання найкращого сервісного інженера в Україні.

Ті клієнти, хто звик до нашого сервісу, не намагаються від нас піти. Вони знають, що тут усе виконується швидко і максимально якісно. І що найголовніше — ми відповідаємо за нашу роботу. Тому нам довіряють і хочуть співпрацювати і далі.

Олександр Плюта

Олександр Плюта, керівник відділу запчастин

До структури нового сервісного центру ввійшов трирівневий склад запчастин площею 1500 м². Тут розміщено запчастини всіх габаритів, а також робочі рідини для самохідної і причіпної техніки. Склад має автоматизовану систему обліку, яка впроваджується по складах інших наших філій.

Хочу зазначити, що з початку війни ми практично не відчули падіння попиту на запчастини. Звісно, дехто почав використовувати замінники, але оригінальні запчастини є витривалішими й надійнішими. Корпорація AGCO для тракторів FENDT і VALTRA підтримує гарантію на оригінальні запчастини протягом року без обмеження напрацювання. Гарантія діє, якщо запчастину встановили сервісні спеціалісти нашої компанії. Оригінальні запчастини інших наших брендів ми також маємо у наявності й готові оперативно відправити у будь-яку точку України. Відправляємо щодня і навіть по суботах. Співпрацюємо з усіма основними службами доставки, що максимально зручно для клієнтів.

Владислав Олійник

www.agrostructura.com.ua

Поділитись:

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ