«Зернова угода» позитивно вплине на український ринок добрив
«Зернова угода» стала потужним позитивним сигналом для ринку добрив, хоч її дію й пролонгували всього на 2 місяці.
Про це повідомляє пресслужба Group DF
«Продовження угоди покращує прогнозованість аграрного бізнесу, дозволяє аграріям звільнити склади та продати зерно, не втративши якість», — вважає директор з корпоративних комунікацій Group DF Олег Арестархов.
За його словами, уже за декілька тижнів можна буде точно оцінити, наскільки зросте попит через «зернову угоду».
«Проте ми вже зараз спостерігаємо аномальне явище для цього періоду традиційно низького сезону — попит значно вище звичайного. Бачимо це не лише за дзвінками та за контрактами, ми бачимо це за обсягами кредитів, які залучаються фермерськими господарствами під добрива», — пояснює Олег Арестархов.
Він уточнив, що фермери почали активніше вивозити та продавати з елеваторів залишки врожаю минулого року.
«Продаж зерна означає отримання аграріями оборотних коштів та нові можливості інвестування. Зерно не може на складах лежати кілька років — є витрати на його зберігання, є втрата якості тощо. Ніхто точно не знає, чи працюватиме «зернова угода» через 2 місяці, але на сьогоднішній день бізнес-мета аграріїв зрозуміла: продати врожай, звільнити ємності для зберігання нового врожаю, який очікується вже в липні, вийти «в гроші» та зробити базові закупівлі на новий сезон. У такий спосіб вони хочуть захеджувати якісь ризики. З фінансового погляду оборотність та окупність інвестицій у добрива набагато вища. Саме зараз спостерігається поступове відновлення довгострокового планування аграріями», — підсумував Олег Арестархов.
Нагадаємо, «зернову угоду» подовжено на два місяці.