Агромаркет

Із 6 серпня діють нові правила надання інформації споживачам щодо харчових продуктів

6 серпня набув чинності Закон «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», що встановлює спільні для всіх виробників  харчових продуктів правила у сфері надання інформації споживачам.

Як повідомив AgroTimes керівник Проєкту ЄС «Вдосконалення системи контролю безпечності харчових продуктів в Україні» Тоні Віл, українських споживачів тепер інформуватимуть про харчові продукти, які реалізують у супермаркетах, крамничках, кіосках, ресторанах чи кав’ярнях, так само, як і європейців: лише правдива інформація, яку легко прочитати й зрозуміти, і яка не вводить в оману.

Ухвалений закон стосується не лише маркування на етикетках, а й будь-якої інформації про харчовий продукт, яка надається через рекламу, інтернет або просто повідомляється споживачеві під час продажу, зокрема, в місцях громадського харчування. У разі дистанційної реалізації інформація має бути доступною до моменту придбання продукту.

«Вимоги закону поширюються на рекламу харчових продуктів, їх представлення, зокрема, форму, зовнішній вигляд, упакування, пакувальні матеріали, розміщення на вітринах.  Передбачено окремі вимоги щодо маркування харчових продуктів, які пропонують до реалізації кінцевим споживачам або закладам громадського харчування нефасованими; харчових продуктів, пакування яких здійснюється безпосередньо в місцях продажу на прохання споживача, або якщо продукти упаковують чи фасують у місці продажу для подальшої реалізації кінцевим споживачам», – зазначив Тоні Віл.

Закон гармонізований із законодавством Європейського Союзу та є логічною складовою нової системи безпечності харчових продуктів, яка сьогодні впроваджується в Україні.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!