Агромаркет

Український національний павільйон всьоме представлений на виставці органічних продуктів BioFach

Український національний павільйон цього року всьоме бере участь у Міжнародній виставці органічної продукції BioFach, що проходить 12-15 лютого у Нюрнберзі (Німеччина). Всього у BioFach2020 представлено понад 3700 експонатів у дев’яти павільйонах, а Україну представляє 37 компаній.

Учасники з України репрезентують свою продукцію на національному стенді, галузевих та індивідуальних стендах. Найбільша кількість компаній (19 учасників) представлена на Національному павільйоні, який організовано у форматі Organic Ukraine Business Hub громадською спілкою «Органічна Україна».

Як зазначають учасники Національного павільйону, участь у виставці під спільним гаслом «Відкрий для себе органічну Україну» було їх свідомим вибором і має кілька переваг. А саме: Organic Ukraine Business Hub є бізнес-майданчиком, що репрезентує світові органічну Україну та найкращі органічні продукти вітчизняних виробників; сприяє підтримці ділової репутації держави і має консолідований вплив на світовий бізнес. Різнопрофільним компаніям спільно вдається продемонструвати автентичність та інноваційність України.

Як зазначив Юрій Шевченко, директор з розвитку бізнесу та співвласник компанії «Укролія», сусідство на павільйоні виробників органічної продукції, переробників і трейдерів демонструє відвідувачам наявність в Україні усього виробничого ланцюжка: від лану до столу і, відповідно підсилює довіру до представлених компаній та сприяє підвищенню репутації країни загалом.

Важливо відзначити, що Organic Ukraine Business HUb організований на запит і за підтримки бізнесу в першу чергу. Але необхідною і дуже важливою була підтримка міжнародних партнерів.

Стратегію павільйону підтримують Швейцарська Конфедерація в рамках програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG; Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ) та Українськтй проєкт бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP), що фінансується Міністерством міжнародних справ Канади, співфінансується та реалізується Менонітською Асоціацією Економічного Розвитку (MEDA). MEDA співпрацює з Ізраїльським агентством міжнародного співробітництва (MASHAV) та міжнародними сервісними компаніями з метою надання технічної підтримки.

На павільйоні присутні компанії, які кілька років поспіль представляють Україну на BioFach, і молоді інноваційні бізнеси. Така синергія дозволяє відчути сталість внутрішнього партнерства, взаємопідтримку між учасниками. Як зазначив Юрій Демцюра, власник компанії «Дібрівка Агросервіс», поради та рекомендації досвідчених колег дозволяють новачкам уникнути помилок та ефективніше організувати презентацію власного бізнесу на міжнародінй виставці.

Не менш важливою для учасників павільйону є створення ділової дружньої атмосфери на спільному просторі. Так, Алла Пономаренко, керуючий партнер компанії Alta Kraina зазначила, що робота на виставці вимагає високої концентрації уваги, врахування усіх деталей, адже саме вони створюють перше враження у потенційного партнера. На її переконання, організатору павільйону — команді «Органічна Україна» на чолі з Оленою Березовською, вдалося втілити вдалий концепт спільного простору та організувати його функціонування до найменших дрібниць, забезпечивши учасникам роботу у комфортній обстановці.

«Реалізація спільного бізнес простору базується на фундаменті, яким є інтерес від кожної компанії, — підкреслила Олена Березовська. — Наша сила — це виробник органічної продукції в Україні і партнери органічного бізнесу. Разом ми визначили для себе ціль, яка полягає у формуванні світового ринку разом та завдяки Україні».

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!