Агромаркет

«МХП – Громаді» підтримав  80 бізнес-проєктів підприємців у малих містах

Організатори конкурсу бізнес-ідей для підприємців у малих містах та селах «Роби своє» оголосили переможців 2023 року.

Про це повідомляє пресслужба МХП.

Цьогоріч благодійний фонд «МХП – Громаді», який був організатором конкурсу, підтримав  80 бізнес-проєктів на загальну суму понад 7,4 млн грн. Всього було отримано 615 заявок від малих підприємців з усієї країни. Зокрема, найбільше бізнес-ідеї подавали в Київській (22%), Черкаській (12%), Дніпропетровській (11%), Вінницькій (9%) та Львівській (9%) областях.

«Конкурс «Роби своє» щороку все більше стимулює розвиток підприємницької активності та малого бізнесу в Україні – створює екосистеми успішних підприємців у невеликих громадах. Оскільки проєкти-переможці отримають не тільки фінансову підтримку, але й кваліфіковану експертизу – кожен з них має потенціал створити нові робочі місця, забезпечити економічний розвиток та підвищити рівень життя в своїй громаді», – розповідає Тетяна Волочай, директорка благодійного фонду «МХП-Громаді». 

Основними критеріями для відбору переможців стали інноваційність проєктів, економічна складова, створення нових робочих місць, соціальна значущість та залучення до бізнесу чи роботи переселенців. Грантову підтримку отримали як чинні бізнеси, що розширюються або релокуються, так і підприємці, які мають бізнес-ідею і тільки шукають фінансування для її реалізації.

«Проєкти-переможці конкурсу представляють широкий спектр інноваційних підприємницьких ідей. Так, підприємець з Вінниччини запропонував започаткувати виробництво «здорових» корисних снеків. Це – сушені овочі, фрукти та ягоди, в яких завдяки спеціальній технології, зберігатиметься 95% вітамінів. Такі «корисні чипси» зберігаються близько року. Також ми звертали увагу на важливість бізнесів для громади: від локальних перукарень до підтримки ферм чи теплиць. Адже в пріоритеті – підтримка продовольчої безпеки та розвиток і відновлення громад», – розповідає Володимир Панченко, керівних національних проєктів «МХП-Громаді». 

Найбільше поданих проєктів стосувалися продовольчої безпеки – 38%. На другому місці були побутові послуги – 27%. Трійку лідерів замикали заявки, пов’язані з крафтовим виробництвом – 13%. Організатори наголошують: попри війну виробництво, як продуктів, так і інших товарів, продовжує розвиватися.

Нагадаємо, Фонд Мінвету та «МХП – Громаді» фінансуватимуть ветеранський бізнес.