Кампанія з популяризації органічних продуктів стимулюватиме виробників, - думка
Інформаційна кампанія з популяризації органічних продуктів, започаткована об’єднанням «Органічна ініціатива» разом з дослідницькою агенцією MZ hub, стратегічним консультантом Cherniak Brand Consulting та креативною агенцією McCann KYIV, стимулюватиме виробників та переробників створювати нову продукцію.
Про це від час презентації першої всеукраїнської комунікаційної кампанії про органічні сертифіковані продукти розповів керівник швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» в Україні (Quality FOOD Trade Program) Ігор Кравченко.
Він привітав запровадження такої платформи, адже, на його думку, вона сприятиме поширенню органічного руху в Україні.
«Це перші важливі кроки для розгортання та побудови органічного ринку. Я є споживачем органічної продукції… І зараз у супермаркетах, на жаль, органічні продукти із доданою вартістю представлені не дуже сильно. Впевнений, що ця інформаційна кампанія допоможе споживачам знайти переваги органічної продукції й формувати попит на неї, що у свою чергу допоможе виробникам та переробникам виготовляти нову продукцію. Сподіваюся, що це розігріє ринок органічної продукції в Україні», – зауважив Ігор Кравченко.
Він додав, що Quality FOOD Trade Program братиме участь у програмах підтримки органічного руху в Україні.
У рамках кампанії споживачі побачать рекламні та інформаційні ролики, привабливі банери, знайдуть максимум пізнавальної та зрозумілої інформації на спеціально створеному сайті https://about.organicinfo.ua/, стануть учасниками акцій безпосередньо в місцях продажу органічних продуктів.
Нагадаємо, морква та цибуля стали зірками комунікаційної компанії органічних продуктів. Також ми писали, що органічний ревінь експортують в Нідерланди.