Агромаркет

«Астарта» в І півріччі вдвічі скоротила виручку в сегменті агровиробництва

У I півріччі 2020 року консолідована виручка «Астарти» склала 172 млн євро з часткою експорту 53%. Сегмент агровиробництва згенерував виручку 54 млн євро, порівняно зі 103 млн євро у I півріччі 2019-го, що обумовлено продажами більшої частини тогорічного  врожаю до кінця 2019 року.

Про це повідомили в компанії.

Так, виручка сегменту виробництва цукру зросла на 3%, до 57 млн євро, що допомогло цьому сегменту зайняти перше місце в структурі консолідованої виручки компанії.

Доходи сегментів переробки сої та тваринництва становили 40 млн євро та 18 млн євро відповідно. Показник EBITDA закріпився на рівні I півріччя минулого року та становив 67 млн євро. У звітному періоді компанія за рахунок операційних коштів здійснила чергову виплату (20 млн євро) банківського боргу, і таким чином зменшила чистий борг до 239 млн євро станом на 30 червня 2020 року. 

Зокрема, у I півріччі-2020 виручка сегменту агровиробництва становила 54 млн євро. Більша частина врожаю зернових та олійних культур врожаю 2019 року була реалізована до кінця минулого року. Частка експортної виручки склала 96% порівняно з 91% за аналогічний період 2019 року. EBITDA сегменту дорівнює 53 млн євро.

Доходи цукрового сегменту збільшилися на 3%, до 57 млн євро на фоні підвищення цін реалізації до 354 євро/тонна, порівняно з 329 євро/тонна торік. Це забезпечило зростання EBITDA сегменту до 8,1 млн євро з 4 млн євро в I півріччі-2019. 

Скорочення продажів продуктів соєпереробки обумовило зменшення виручки сегменту на 12% р/р до 40 млн євро. Маржа EBITDA знизилася до 9% з 11% у I півріччі-2019, що пов’язано з вищою собівартістю продажів при регуляторних змінах на ринку сої. 

Незначне зростання виручки (з 17 млн євро у I півріччі 2019-го до 18 млн євро I півріччі 2020-го ) відбулося за рахунок вищих цін на молоко, які компенсували зменшення обсягу продажів. Маржа EBITDA підвищилася до 22%. 

««Астарта», як і раніше, демонструє стійку бізнес-модель, забезпечуючи вкрай важливі валютні і податкові надходження до економіки України, – зазначив виконавчий директор компанії Валерій Соколенко. – У цей важкий час макроекономічної кризи, спричиненої пандемією COVID-19, ми продовжуємо постачати продовольство на глобальні ринки, виконуємо зобов’язання перед акціонерами, контрагентами та кредиторами, скорочуємо боргове навантаження».