Агромаркет

Аgricom Group оголосив про нову стратегію розвитку та інвестиції в понад $20 млн

Український агрохолдинг Agricom Group затвердив нову стратегію, згідно з якою протягом наступних 5 років у розвиток буде інвестовано понад $20 млн.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

Кошти планують залучати шляхом реінвестування прибутку та кредитних ресурсів (за необхідністю).

За словами Петра Мельника, Agricom Group рухатиметься у напрямку розвитку виробництва та впровадження інновацій, збільшення маржинальності бізнесу та сталого розвитку (sustainability).

У розвиток агронапрямку буде направлено 10%, у розширення лінійки продукції ТМ “Добродія” – 60% та у входження в нові напрямки діяльності – 30%.  Одним із таких напрямків стане розширення присутності агрохолдингу в сегменті вівса.

“Нині овес є обов’язковою і стратегічною культурою у сівозміні Agricom Group. Наразі у нас є потужний завод “Добродія”, який виготовляє близько 30% українських пластівців. І якщо дивитись у розрізі сировини, то ми споживаємо також до 30% українського вівса для виробництва нашої продукції. Тож, ми активно працюємо з науковцями українських і зарубіжних компаній, тестуємо на наших землях близько 20 сортів вівса. У нинішньому сезоні збільшили площі удвічі і засіяли цією культурою 2,2 тис. га”, – поділився Петро Мельник.

Нині у світі актуальні тренди, які рухають ринок вівса вперед з шаленою швидкістю. Серед них Петро Мельник назвав такі: 1) тренд на вживання здорових і корисних продуктів, 2) збільшення прихильників каш швидкого приготування, 3) зростання попиту на вівсяне молоко, 4) щорічне збільшення потреби у вівсі на світовому ринку, 5) зростання цін на цю культуру на світовому ринку, 6) високу рентабельність вівса.

Тож, Agricom Group буде нарощувати свою присутність у даному напрямку.

Нагадаємо, Аgricom Group скоротив витрати на пальне втричі. Також ми писали, що за результатами 2020 року частка «Добродія Фудз» на ринку становить 13%.