Агромаркет

Agricom Group інвестувала у розвиток бізнесу близько $2 млн

Agricom Group у другому півріччі 2021 року інвестувала у розвиток бізнесу близько $2 млн.

Про це повідомляє пресслужба агрохолдингу.

Частина інвестицій була спрямована на розвиток заводу з виробництва пластівців із зернових культур під ТМ «Добродія» та San Grano, розташованому у смт Михайло-Коцюбинське (Чернігівській обл.).

«У 2021 році ми ухвалили нову стратегію, згідно з якою протягом п`яти років плануємо інвестувати у розвиток переробки в Україні близько $20 млн. За останні шість місяців ми проінвестували близько $2 млн. Зараз якраз у процесі будівництво виробничого складу. Це ще додаткові інвестиції. Я сподіваюся, до весни або ближче до літа візьмемо участь у відкритті», – розповів співвласник та виконавчий директор агрохолдингу та новий президент асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) Петро Мельник в інтерв`ю агентству «Інтерфакс-Україна».

Крім того, у 2022 році агрохолдинг планує випустити три нові лінійки продукції на новому виробничому майданчику площею 6 га у Чернігівській області, де керівництво агрохолдингу бачить у перспективі другу та третю чергу виробництва.

«Це не пластівці, це інші продукти, активно висвітлюватимемо їх появу на полицях», – підкреслив Мельник.

За словами Петра Мельника, відповідні плани Agricom Group реалізує завдяки вдалому з погляду фінансових показників сезону та зростанню продажів продукції під ТМ «Добродія».

Нагадаємо, Agricom Group побудувала зерносушильний комплекс на Житомирщині. Також ми писали, що ринкова частка «Добродія Фудз», за результатами 2020-го, становить 13%.