Овочі-Ягоди-Сад

Фермер продає цибулю під власними торговими марками

Віктор Помазнюк, директор фермерського господарства «Акант», що в Херсонській області продає гостру цибулю для зберігання під торговою маркою «Крапля сонця», а салатну – під маркою «Сонце». Це ще один спосіб показати покупцю якість продукції.

Про це повідомляє журнал «Плантатор».   

«Загалом якість української цибулі серйозно не дотягує до європейської, – вважає Віктор Помазнюк. – Заважає те, що вирощуванням овочів в Україні займаються переважно дрібні виробники. Оброблення препаратами, збирання й зберігання через обмежені технічні можливості вони проводять непрофесійно. Тому й на вітчизняних полицях маємо товар не найкращого вигляду, і питання експорту залишається відкритим».

Щоб переконати покупців у високій якості товару, каховський бізнесмен понад десять років тому створив торгову марку на свою продукцію: «Крапля сонця» — на гостру цибулю для зберігання та «Сонце» — на салатну. 

«Запровадження бренду – це спосіб показати людям, що вони отримають якісну продукцію. Головний наш слоган: «Бути порядними з покупцем», і саме на цьому будуємо свою програму розвитку системи збуту», – підкреслив фермер. 

Довідка: ФГ «Акант» – одне з перших українських сільськогосподарських підприємств, що опанувало технологію вирощування товарної цибулі х насіння за один сезон. Минулого року господарство мало 250 га посівів гібридів цибулі різних груп достигання. Перед відвантаженням замовнику цибуля проходить сушіння, сортування, калібрування та фасування.

Для зберігання цибулі є сховище на 10 тис. тонн з охолодженням і без такого.

Читайте також: У світі зсунувся попит на цибулю малого та середнього розміру