Інновація стає стандартною вимогою аграріїв
Органічне зростання Corteva Agriscience в регіоні EMEA (Європа, Близький Схід та Африка, куди входить і Україна) в І півріччі 2020 року – вище ринкового і становить 8%. А завдяки інновативності продуктів, сервісів і підходів компанії інновація стала стандартною вимогою її клієнтів і партнерів.
Про це під час засідання Медіа Клубу Corteva Agriscience заявив Сергій Харін, керівник бізнесу у Східній Європі.
«Наша мета – забезпечити інновації для майбутніх поколінь на багато років», – наголосив він. І зазначив, що нині у Східній Європі – потужний попит на новітні продукти гербіцидної групи. Крім того, на часі запуск ще однієї інновації – преміальної обробки насіння. І це справді історична подія, з огляду на те, як непросто щось нове тепер зареєструвати в Європі…
Інноваційність Corteva Agriscience доповнили мультиканальна і мультибрендова стратегії продажів. Зокрема в Україні, зростання продажів нових гібридів кукурудзи в І півріччі 2020 року становило +15%, а соняшнику в ІІ кварталі 2020-го +22%. Перехід на прямі продажі бренду Pioneer дав змогу досягнути зростання одразу ж у перший рік такої стратегії.