Виграти мільйон: Syngenta та фонд Radicle Growth оголосили конкурс на розробку інноваційних технологій виробництва рослинних білків
Компанія Syngenta та фонд Radicle Growth готові інвестувати $1,25 млн у технології для підтримки майбутнього виробництва рослинних білків. Вони оголосили про старт челенджу Radicle Protein Challenge від Syngenta і разом визначать дві компанії-переможниці.
Про це повідомляє прес-служба компанії Syngenta.
Брати участь у конкурсі можуть агрокомпанії з усього світу, що запроваджують нові технологічні рішення у згаданій сфері, – від виробництва до відновлюваного сільського господарства. Заявки приймають до 29 травня 2020 року.
Переможець отримає $1 млн (за друге місце – $250 тис.) та індивідуальну програму зростання від компанії Radicle Growth, а також доступ до глобальних агротехнічних мереж Radicle і Syngenta для просування своїх технологій.
«Інноваційні джерела рослинного білка набувають дедалі більшого значення через прискорене збільшення населення. Ми раді співпрацювати з Radicle та підприємцями з усього світу з метою пришвидшення інноваційних процесів, і я з нетерпінням чекаю появи значної кількості креативних ідей», – зазначив Ерік Фірвальд, головний виконавчий директор компанії Syngenta.
За його словами, місією компанії є допомога фермерам максимально ефективно використовувати наявні ресурси й вирощувати необхідні всім нам культури екологічно чистим і здоровим способом, що включає в себе забезпечення кращими продуктами, технологіями та агрономічними порадами.
Після закінчення строку подання заявок розпочнеться кількамісячна комплексна робота, за підсумками якої з кількості претендентів будуть відібрані 4–6 фіналістів, що візьмуть участь у конкурсі захисту власних ідей (PitchDay) цієї осені. Кожна компанія матиме можливість представити свій проєкт перед головуючими журі, серед яких буде Ерік Фірвальд, і саме воно в процесі обговорення обере двох переможців.
«Останні дані Gallup підтверджують, що майже чверть американців стали споживати м’яса менше, ніж будь-коли. Це збільшило попит на альтернативне сільське господарство порівняно з традиційними джерелами білка, зокрема рослинне й клітинне, – сказав Кірк Хейні, керуючий партнер компанії Radicle Growth. – Багато компаній, що зосередили свою увагу на цьому напрямі, наполегливо працювали над планами, запуск яких передбачався в найближчому майбутньому. Однак отримати продукт, що задовольняє споживчий попит, – це лише половина результату, оскільки ціни також повинні бути відповідними».
Ініціатори челенджу з нетерпінням чекають появи в цьому сегменті компаній, які прагнуть зростати, і хочемо надати їм капітал, необхідний для подолання труднощів, пов’язаних із ростом цього сегмента і стрімким споживчим попитом.
Додати коментар