«Укрзалізниця» планує відправляти зернові маршрути за чітким і регулярним графіком
«Укрзалізниця» планує враховувати довжину під’їзних шляхів і пропускну здатність портів під час складання збірних маршрутів зерновозів для оптимізації вивозу зерна нового врожаю.
Про це йдеться у повідомленні прес-служби підприємства з посиланням на операційного директора «Укрзалізниці» В’ячеслава Єрьоміна.
«Для ефективного вивезення зерна нового врожаю буде збільшена частка збірних маршрутів, встановлений графік відправлень. Також враховуватиметься пропускна здатність портів», – підкреслили в компанії.
Планується, що більшу частину зернових маршрутів відправлятимуть за чітким і регулярним графіком.
Пілотний проект відпрацьовуватиметься по збірним станціям. Зокрема, пілотними полігонами стануть станції Смородино і Гребінка, зазначив В’ячеслав Єрьомін.
Крім цього, для оптимізації перевезень «Укрзалізниця» вводить обмеження за двома критеріями: не можна буде надати місячний план більше, ніж дозволяє довжина під’їзної колії та інші обмеження технічних процесів, а також пропускна здатність портів.
Якщо кількість замовлених вагонів перевищуватиме можливості портів, то вантажити в цьому напрямку залізниця не буде.
«Графік базуватиметься на представлених планах, проте плани обмежуватимуться реальною можливістю до завантаження. Надувати плани стане важче, хоча до ідеального рішення, коли план узгоджує відправник-елеватор, все ще далеко», – зазначив В’ячеслав Єрьомін.
Додати коментар