«Агріко Україна» продає насіннєву й столову картоплю у невеликих упаковках
Щоб заробляти на картопляному ринку, треба бути присутнім в усіх сегментах ланцюга, починаючи від насіння до співробітництва з переробниками, торговельними мережами і HoReCa. Лише тоді можна прибутково продавати картоплю споживачам на внутрішньому ринку.
На цьому наголосив директор компанії «Агріко Україна» Микола Гордійчук.
«Конкурувати за рахунок лише самої картоплі складно, – вважає він. – Потрібно конкурувати за рахунок бізнес-моделі. За останні кілька років ми повністю змінили роль компанії: з вирощування насіннєвої картоплі на інтегратора в картопляній галузі».
Компанія «Агріко Україна» почала пакувати картоплю, в тому числі насіннєву, на автоматизованій лінії по 2,5 кг.
«У 2018 році 5% продажів нашої насіннєвої картоплі здійснено через інтернет-магазини», – повідомив Микола Гордійчук.
Крім того, компанія почала продавати і столову картоплю від фермерів. «Цього року, завдяки невеликій упаковці, ми продали 2 тис. тонн столової фермерської, не своєї, картоплі», – зазначив директор «Агріко Україна».
Додати коментар