ДПЗКУ збільшила реалізацію борошномельної продукції на внутрішньому ринку в 1,5 раза
Державна продовольчо-зернова корпорації України з початку 2017/18 маркетингового року реалізувала на внутрішньому ринку 37,8 тис. тонн борошна та висівок, що на 54% більше, ніж у минулому сезоні.
Зокрема, в листопаді на внутрішній ринок поставлено 6,3 тис. тонн борошномельної продукції, що становить 94% від плану, повідомили в корпорації.
На зовнішній ринки ДПЗКУ цього сезону відправила 28,7 тис. тонн борошна та висівок, з яких 7,4 тис. тонн експортовано в листопаді (86% від плану).
Корпорації експортує борошно до країн Анголи, Китаю, ОАЕ, Саудівської Аравії, Сомалі. Основними споживачами гранульованих висівок є Туреччина, Єгипет і Марокко.
Додати коментар