Виручка «Укрпродукт Груп» у I півріччі дещо скоротилася
Компанія «Укрпродукт Груп», виробник молочних продуктів і напоїв (квасу), в січні-червні 2016 року незначно скоротила виручку в гривні. Про це повідомили в компанії, зазначивши, що проміжні фінансові показники опублікують пізніше у вересні.
Згідно з повідомленням «Укрпродукт Груп» на сайті Лондонської біржі, валовий прибуток продемонстрував тенденцію до покращення ситуації, але ціни стримувалися конкуренцією, низьким рівнем довіри з боку споживачів і купівельної спроможності.
За інформацією компанії, фірмова продукція, якій наразі приділяється більше уваги, показала покращені доходи за основними категоріями фасованого вершкового масла, спредів та плавленого сиру.
«Власні торговельні марки з граничною рентабельністю були припинені. Збережені відображають якість, якої вимагає роздрібний продавець, і відповідну маржу. Сухе знежирене молоко зазнало примх світових цін, що не були обнадійливими в цей період. На світовому ринку ціни на молоко пішли вгору з середини літа, ‒ зазначають у компанії. ‒ Проте сушильні потужності групи були використані з вигодою для третіх сторін протягом періоду. Подальше зниження обмінного курсу сприяло успішному експортному бізнесу не в останню чергу до країн СНД, інтервенції Росії не передбачен».
«Укрпродукт Груп» за підсумками 2015 року одержала 3,9 млн британських фунтів чистих збитків, що на 12,3% більше, ніж у 2014 році (3,48 млн британських фунтів). Її виручка за минулий рік зменшилася на 37% ‒ до 20,16 млн британських фунтів.
У червні 2016 року компанія завершила реструктуризацію залученого в 2011 році в ЄБРР кредиту в обсязі 11 млн євро. Умови реструктуризації, зокрема, припускають перенесення терміну погашення боргу з 10 грудня 2018 року на 1 грудня 2024 року.
Станом на 31 грудня 2015 року сума основного боргу за кредитом ЄБРР становила близько 7,26 млн євро.
Довідка
«Укрпродукт Груп» виробляє молочні продукти під торговими марками «Наш молочник», «Народний продукт», «Вершкова Долина», «Молендам» та інші.
Додати коментар