«ЕтноПродукт» збудує зерносховище та збільшить земельний банк
Виробник органічної продукції компанія «ЕтноПродукт» найближчим часом планує побудувати додаткове зерносховище, модернізувати ферму і збільшити земельний банк.
Про це голова наглядової ради компанії Олег Жуковський розповів виданню Forbes.
Шукати інвесторів, у плани компанії не входить, для реалізації запланованого виробнику достатньо власних коштів.
Крім того, Олег Жуковський зауважив, що мінус його ніші — обмеженість. Проте плюс — висока маржа товарів: в середньому органічні продукти на 30% дорожчі звичайних.
«Органічна ферма по своїй суті не може перетворитися в агрохолдинг на кшталт українських гігантів. Щоб бути ефективним, доводиться мати високу маневреність, ретельно працювати з кожним гектаром», — пояснив він.
Сьогодні зовнішня торгівля забезпечує компанії 30% річного обороту і допомагає пом’якшити девальваційні ризики. У минулому році «ЕтноПродукт» наростив продажі в Європі на 15%, до 1500 тонн.
Додати коментар