Овочі-Ягоди-Сад

Експерт розповів, що змінюється у плодоовочевих виставках

Експерт розповів, що змінюється у плодоовочевих виставках

Глобальні галузеві виставки зазнають трансформацій: якщо Fruit Logistica в Берліні втрачає динаміку, то дубайський Gulfood розширюється до кількох локацій.

Про це в своїй колонці на AgroTimes.ua повідомив Володимир Гуржій, керівник компанії USPA Fruit.

«Fruit Logistica цього року була значно слабшою: один хол взагалі був пустим — такого не бачив з 2010 року. Це свідчить, що організатори не зібрали необхідну кількість експонентів», — зазначив він.

На думку пана Гуржія, частина компаній мігрує до Fruit Attraction у Мадриді, а берлінський форум відбувається в невдалий період — коли на півночі вже розпродали запаси.

«Ми відпрацювали добре, бо не чекаємо клієнтів — самі йдемо до них. Але активність українського стенду була нижча за очікування», — підкреслив він.

На противагу, Gulfood у Дубаї був надзвичайно активним. «Я такої виставки ще не бачив — людей стільки, що іноді не пройти до туалету. Через перевантаження її наступного року частково переносять до Expo City», — зазначив Володимир Гуржій.

Він також вказує на зростання ролі Іспанії у плодоовочевому експорті. 

«USPA найбільш впізнавані як постачальники яблук зі Східної Європи, але завжди обираємо Україну, коли це можливо. Просто обсягів поки не вистачає», – пояснив керівник компанії.

За його словами, світовий ринок готовий приймати більше продукції з України – за умови активного розвитку садівництва та орієнтації на експортні сорти.

Читайте також: Україна не може виростити достатньо якісної груші для себе і на експорт