Японські харчові компанії переходять на місцеві овочі
Японські харчові підприємства все частіше звертаються до овочів, вирощених у країні, перед обличчям ризиків закупівель іноземних продуктів.
Про це повідломляє NHK World Japan.
У Міністерстві сільського господарства Японії кажуть, що за останні 20 років близько 30% овочів, які використовуються в ресторанах та інших харчових підприємствах, імпортуються.
Овочі, вирощені за кордоном, можна купити у великих кількостях за відносно низьку ціну, але зараз харчові компанії намагаються збільшити закупівлі овочів, вирощених власноруч.
Delica Foods Holdings, основною продукцією якої є нарізані овочі, планує зменшити свою залежність від цибулі з Китаю. Під час пандемії COVID-19 їй було важко забезпечити стабільні постачання.
Компанія планує збільшити частку вітчизняної цибулі приблизно до 80% із нинішніх 40% приблизно до 2029 року. Вона каже, що зменшить витрати на закупівлю завдяки довгостроковим контрактам із фермерами та покращеній логістиці.
Президент Delica Foods, Осакі Йосіясу, сказав: «Імпорт може припинитися в майбутньому не лише з економічних причин, але й через ряд факторів. Я вважаю, що важливо вирощувати овочі в Японії, щоб уникнути такої ситуації».
Міністерство сільського господарства також вивчає способи збільшення використання японських овочів шляхом консультацій із зацікавленими сторонами, включаючи виробників, оптовиків і операторів ресторанів.
Читайте також: За 40 років площі теплиць у світі зросли у 43 рази