Ставки фрахту на морські перевезення знижуються
Низький попит не дає можливості судновласникам підвищити ставки, тож, ринок залишається на боці фрахтувальників.
Про це повідомляють аналітики Spike Brokers.
Цього тижня зазнали падіння фрахтові ставки на панамакси в напрямку південного Вʼєтнаму та Бангладешу. Тарифи на перевезення костерами у напрямку східного Середземноморʼя, Іспанії та з дунайський портів у напрямку Мармари також зазнали зниження в межах 1-2$. Фрахт на баржі в сторону Константи (Румунія) та Русе/Сілістри (Болгарія) залишився на низькому рівні. Стабільним залишається і фрахт на доставку хендісайзами у напрямку Іспанії, Тунісу, східного Середземноморʼя.
Ринкові ставки транспортування з річкових портів:
• Ізмаїл – Константа, Румунія (1-3 тис. тонн) @10€;
• Ізмаїл – Русе/Сілістра, Болгарія (1-3 тис. тонн) @16€;
• Ізмаїл – східне узбережжя Греції (5-7 тис. тонн) @19-20$;
• Рені – Мармара, Туреччина (5-7 тис.тонн) @17-18$.
Ринкові ставки транспортування з морських портів:
• Чорноморськ – Ізраїль (30-35 тис. тонн) @29-30$;
• Чорноморськ – Пд. Китай (60-65 тис. тонн) @50-51$;
• Чорноморськ – Пд. Вʼєтнам (60-65 тис. тонн) @45-46$.
Нагадаємо, за рік функціонування Українського коридору на експорт пішло 43,5 млн тонн агропродукції.