Бренди «Молочного альянсу» долучилися до «Національного кешбеку»
Група компаній «Молочний альянс» долучилася до урядової ініціативи щодо програми підтримки вітчизняних товаровиробників «Зроблено в Україні».
З 2 вересня проєкт переходить до другого етапу під назвою «Національний кешбек». Він передбачає впровадження механізму отримання кешбеку на картку споживача за купівлю продуктів і товарів, вироблених в Україні, які беруть участь у програмі.
Отже, за купівлю молочної продукції під брендами «Яготинське», «Яготинське для дітей», «Пирятин» і «Славія» споживачі зможуть отримувати бонус у вигляді кешбеку, повідомили в групі компаній.
Нагадаємо, «Молочний альянс» бере участь у проєкті «Зроблено в Україні».