Ставки фрахту на панамакси в напрямку азійських портів знижуються
Недостатній експорт зерна та наявність вільного тоннажу сприяє зниженню фрахтових ставок на панамакси в напрямку азійських портів.
Про це повідомляють аналітики Spike Brokers.
У сегменті меншого тоннажу, такого як костери, хендісайзи та баржі, фрахтові ставки демонструють стабільність.
Ринкові ставки транспортування з річкових портів:
• Ізмаїл – Константа, Румунія (1-3 тис. тонн) @11€;
• Ізмаїл – Русе, Болгарія (1-3 тис. тонн) @17-18€;
• Ізмаїл – сх. узбережжя Греції (5-7 тис. тонн) @20-21$;
• Рені – Мармара, Туреччина (5-7 тис.тонн) @18-19$.
Ринкові ставки транспортування з морських портів:
• Чорноморськ – сх. узбережжя Італії (30-35 тис. тонн) @22-24$;
• Чорноморськ – Іспанія (30-35 тис. тонн) @24-25$;
• Чорноморськ – пд. Китай (60-65 тис. тонн) @50-52$;
• Чорноморськ – пд. Вʼєтнам (60-65 тис. тонн) @46-47$.
Раніше ставки фрахту на перевезення короткими відстанями досягли найнижчого значення.