Ставки фрахту на перевезення «костерами» з портів Дунаю встановили антирекорд
За підсумками червня знову впали ставки фрахту на морські перевезення агропродукції «костерами» (Coaster vessels) з дунайських портів (партії 3-6 тис. тонн) .
Про це повідомляє пресслужба УДП.
Зокрема, пропозиції з Ізмаїлу до Єгипту та Греції перетнули позначку у 20 доларів за тонну – майже удвічі менше, ніж на початку року.
Голова Української зернової асоціації (УЗА) Микола Горбачов вважає, що причина у поверненні традиційної для України експортної моделі – великі партії, великі морські судна, великі порти.
Відбувається те саме, з чим УДП вже стикалось на ринку річкових перевезень, вважає заступник генерального директора УДП Владислав Бєлах.
«Ідеальний шторм. Велика кількість флоту і стрімке зменшення обсягу вантажу. Дехто з судновласників в умовах кризи обирає самогубчу тактику, демпінгує, працює в мінус, штовхаючи ринок все нижче і нижче. З часом, я переконаний, ситуація стабілізується, багато хто залишить ринок, як це відбулось у річкових перевезеннях. У підсумку виграє той, хто зберіг, а не безглуздо витратив ресурс флоту заради заробітку, який не покриває витрати на ремонти та відновлення судна. Наша політика в цьому відношенні зважена, ми думаємо про перспективу, про збереження активів, які належать державі», – пояснив Владислав Бєлах.
Нагадаємо, бізнес ініціює запровадження знижки на перевезення до Дунайських портів.