«Молочний альянс» долучився до проєкту «Зроблено в Україні»
Група компаній «Молочний альянс» підтримує вітчизняних товаровиробників, і тепер логотип «Зроблено в Україні» буде розміщено на пакованні всіх лінійок продуктів ТМ «Яготинське», «Яготинське для дітей», «Пирятин» і «Славія».
Про це повідомили в «Молочному альянсі».
Перші партії продукції з логотипом «Зроблено в Україні» вже почали з’являтися на полицях супермаркетів.
«Ми вважаємо, що від програми підтримки вітчизняних товаровиробників «Зроблено в Україні» мають виграти всі, ‒ наголосив голова наглядової ради ГК «Молочний альянс» Сергій Вовченко. ‒ Економічний ефект ми вбачаємо в збільшенні обсягів реалізації нашої продукції. Адже на кожному етапі створення додаткової вартості – від виробництва сировини й до споживання продукту – фігурує український виробник, національна логістика, торгівля, склад».
Товари з маркуванням «Зроблено в Україні» говорять споживачеві про те, що вони вироблені саме в нашій країні, отже, в середньому до 40% від їхньої вартості повертається в бюджет у вигляді податків, зборів і зарплат.
Як повідомлялося, «Молочний альянс» інвестує в модернізацію виробництва.