Овочі-Ягоди-Сад

10% забракованих яблук можуть поставити хрест на експорті

10% забракованих яблук можуть поставити хрест на експорті

Якщо покупець у країні експорту відмовився від яблука українського постачальника, всі витрати на його транспортування лягають на плечі виробника. 

Про це в авторській колонці для журналу «Садівництво по-українськи» нагадує Володимир Гуржій, керівник компанії USPA Fruit.

«Яблуко, яке не відповідає замовленню, коштує нуль доларів, – зазначив він, – Місце на підложці, у контейнері також коштує нуль доларів. Тому не продавайте за нуль доларів таке яблуко! Ставтесь дбало до сортування – продайте таке яблуко деінде, адже сьогодні нормальні ціни на переробку». 

Експерт підкреслив, що у випадку рекламації у виробника виникає купа зайвої роботи – юристів, менеджерів з продажу тощо. І замість того, щоб розвиватись, він буде займатись рятуванням контейнера з яблуками. Причому постачальник з першого такого разу отримує збиток не стільки в грошах, скільки в іміджі, адже наступні замовлення можуть бути під великим питанням.

«У грамотних системних експортерів поставки, як правило, розписані на кілька тижнів вперед, – пояснив Гуржій. – Наприклад, Голден 100, 113, 125 по два контейнери на тиждень – певному імпортеру. Якщо він зловив вас на такій рекламації, то всі, хто йде далі по ланцюгу, вже не хочуть купляти це яблуко, відповідно пригальмовують цю програму – а ти втрачаєш. Причому ти втрачаєш не на одному контейнері, де 10-15% рекламацій, а на наступних 10-15 контейнерах, замовлення на які тобі відміняють».

Читайте також: Продавайте яблука при першій можливості