Експортувати українське куряче яйце до ОАЕ дедалі складніше
Для українських виробників курячого яйця негативним чинником розширення експорту є подорожчання логістики і, відповідно, збільшення собівартості продукції.
Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповів Олександр Кирик, CEO трейдингової компанії Rex Foro Limited.
«Саме це суттєво звужує клієнтський ряд для наших постачальників, зокрема на такий перспективні ринки, як ОАЕ, Саудівська Аравія та країни Південно-Східної Азії, ‒ зазначив він. ‒ На ринку Близького Сходу досить висока конкуренція з боку виробників курячого яйця з Туреччини, Пакистану, Індії. Тому нашим виробникам постачати сьогодні куряче яйце, наприклад, до ОАЕ дедалі складніше».
З експортом курячого яйця не все так просто, зауважив Олександр Кирик.
«З одного боку, в імпортерів немає недосяжних вимог щодо якості. З іншого, з усіх харчових продуктів куряче яйце ‒ один із найменш маржинальних продуктів, ‒ зазначив. ‒ Тобто в трейдингу на ньому мінімальний заробіток».
За його словами, експортери курячого яйця мають виробляти продукцію високої якості за замовчуванням: вона має бути чистою й однорідною за розміром. Пакування також повинно бути якісним. Картонні коробки для експортних поставок слід обирати міцнішими, ніж зазвичай, зауважив експерт.
Нагадаємо, головними покупцями українських яєць у 2023 році були Сінгапур, Польща й Нідерланди.