New Holland стала першим виробником, який створив газовий трактор із резервуарами ЗПГ
У сільському господарстві є багато можливостей забезпечення власно виробленою енергією, але цей потенціал майже не використовують у зовнішній діяльності. Наприклад, для заведення сільськогосподарської техніки підходить метан з переробленого біогазу, який можна транспортувати у формі СПГ (стисненого природного газу) або ЗПГ (зрідженого природного газу).
Про це повідомляє DLG (Німецьке сільськогосподарське товариство), яке оголосило переможців конкурсу інновацій Innovation Awards Agritechnica 2023.
Однак об’ємна густина енергії СПГ становить лише приблизно одну п’яту порівняно з дизелем, тому час роботи відповідних транспортних засобів, як правило, обмежений. Набагато краще виглядає співвідношення з ЗПГ, тому його роками використовують у міжміських вантажних перевезеннях. Кріогенний ЗПГ також може підійти для більших тракторів і самохідних комбайнів, але наразі це мало актуально ще й тому, що звичайні циліндричні резервуари з вакуумною ізоляцією важко інтегрувати в обмежений простір та тому, що через триваліші простої може втрачатися більша кількість газу внаслідок випаровування.
Компанія New Holland стала першим виробником, який на прикладі T7.270 LNG представила газовий трактор із резервуарами ЗПГ. Завдяки спеціальній технології подвійних стінок, контейнери з вакуумною ізоляцією можна адаптувати до типових розмірів трактора, що забезпечує ємність бака 200 кг для T7.270 LNG.
New Holland бореться з проблемою випаровування газу за допомогою Cryo-Cooler – охолоджувача, який підтримує постійну температуру метану нижче мінус 162°C, тобто у рідкому стані. Для охолоджувача з електричним приводом потрібно дуже мало енергії, що надходитиме від акумулятора, який можна заряджати через зовнішнє джерело живлення або вбудований IC-генератор. Для приводу генератора використовується випарний газ, завдяки чому система охолодження може працювати самостійно.
Завдяки впровадженню технології ЗПГ у T7.270 Methane Power концепції газових двигунів ЗПГ New Holland тепер у сільському господарстві стали тим варіантом приводів, який може задовольнити жорсткі вимоги цієї галузі. Це поєднується з можливістю використовувати власний вироблений біогаз (біо-ЗПГ) як паливо для транспортних засобів у нейтральних щодо викидів CO2 циклах виробництва.
Нагадаємо, раніше також повідомлялося, що трактор T4 Electric Power підтримує управління жестами.