«Астарта» продовжує диверсифікацію логістики
По всьому ланцюгу постачання «Астарта» використовує всі наявні види логістики: автомобілі, залізничні та морські перевезення, а також контейнери, які компанія вантажить на всі види перевезень.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
«Маємо 200 власних залізничних вагонів, а минулого року компанія докупила 20 нових автомобілів МАН, які закривають найбільш критичні точки з відвантаження», – зазначив Дмитро Линник, керівник управління логістики Астарти під час наймасштабнішої в Україні логістичної виставки «ХXVIII День логіста-рішення у ланцюгах постачання».
За його словами, війна показала, що наявність гнучкої логістики – це один із способів не просто виживання бізнесу, а і його ефективності попри все.
«Тому ми продовжуємо диверсифікувати логістику на всіх етапах: розширяємо перелік постачальників, розкладаємо свій урожай по різних видах зберігання – це не тільки класичні елеватори, а й токи, сайлобеги.
Для того, щоб подолати ризики, спричинені війною, ми інвестуємо в найкритичніші точки. Наприклад, в польові дороги, щоб можна було навіть в дощ вивозити збіжжя; в проміжні місця складування, щоб в хорошу погоду завозити туди буряк з проблемних полів, а в погану – вивозити з проміжних кагатів на завод. Закуповуємо спеціальні перевантажувачі, які довозять урожай з поля до доріг з твердим покриттям», – уточнив Дмитро Линник.
Крім того, за допомогою IT-продуктів компанії AgriChain «Астарта» продовжує автоматизацію всього ланцюга постання з поля – до кінцевого клієнта. Для управління логістикою ТМЦ та готовою продукцією компанія використовує AgriChain Logistics; для управління складськими процесами та логістикою – AgriChain Barn.
«Також користуємося AgriChain Farm – блоком для управління виробництвом, з якого ми беремо всі вхідні дані», – підсумував Дмитро Линник.
Нагадаємо, «Астарта» розширила площі під зрошенням до 1 тис. га.