«Терра Фуд» починає масштабну експансію на ринок Китаю
Компанія «Терра Фуд» у 2022 році збільшила експортну виручку на 15% – до $41 млн.
Про це повідомив директор компанії з експорту Максим Войтович на «Саміті експортерів», інформує Fixygen.
За його словами, збільшити продажі вдалося завдяки диверсифікованому експортному портфелю і гнучкості, з якою компанією реагує на зміни споживчих настроїв у Європі.
В експортному портфелі «Терра Фуд» на сегмент B2C припадає 60%, решта – B2B.
Хедлайнером продажів компанії у Польщі став веганський аналог вершкового масла ТМ Naturale, зазначив Максим Войтович. Цю торгову марку вивели і на ринки країн Балтії, Болгарії й Угорщини, планується налагодити постачання до Німеччини.
Компанія також починає масштабну експансію на ринок Китаю, відкладену через повномасштабну російську агресію.
Як повідомлялося, Білоцерківський молочний комбінат отримав сертифікат FSSC 22000.