Тваринництво

«Терра Фуд» починає масштабну експансію на ринок Китаю

«Терра Фуд» починає масштабну експансію на ринок Китаю

Компанія «Терра Фуд» у 2022 році збільшила експортну виручку на 15% – до $41 млн.

Про це повідомив директор компанії з експорту Максим Войтович на «Саміті експортерів», інформує Fixygen.

За його словами, збільшити продажі вдалося завдяки диверсифікованому експортному портфелю і гнучкості, з якою компанією реагує на зміни споживчих настроїв у Європі.

В експортному портфелі «Терра Фуд» на сегмент B2C припадає 60%, решта – B2B.

Хедлайнером продажів компанії у Польщі став веганський аналог вершкового масла ТМ Naturale, зазначив Максим Войтович. Цю торгову марку вивели і на ринки країн Балтії, Болгарії й Угорщини, планується налагодити постачання до Німеччини.

Компанія також починає масштабну експансію на ринок Китаю, відкладену через повномасштабну російську агресію.

Як повідомлялося, Білоцерківський молочний комбінат отримав сертифікат FSSC 22000.