У лінійці ТМ «Яготинське» з’явилося ультрапастеризоване молоко «До кави» та 1%
Торгова марка «Яготинське», яка належить групі компаній «Молочний альянс», додала до свого продуктового портфелю дві новинки: молоко коров’яче питне ультрапастеризоване 1% жиру та молоко коров’яче питне ультрапастеризоване «До кави» 2% жиру.
Про це повідомили у компанії.
Молоко вироблятиметься на Яготинському маслозаводі з сировини вищого та екстраґатунків. Фасуватиметься по 900 г в екологічну упакову Tetra Fino, яка містить близько 75% картону та повністю переробляється.
Молоко 1% ідеальне для тих, хто дотримується дієти.
Молоко «До кави» за правильного приготування забезпечує високу стійку пінку. Воно виробляється шляхом температурного оброблення 137 °С із витримкою 4 с. Молоко «До кави» реалізовуватиметься і для закладів HoReCa, і вроздріб.
Завдяки спеціальній технології виробництва й унікальному пакованню обидві новинки до відкриття не потребують зберігання в холодильнику.
Як повідомлялося, «Яготинське для дітей» почало випускати ультрапастеризоване молоко для дітей від двох років.