В онлайні зменшився попит на овочі та фрукти та зріс на бакалію
Під час війни українці зменшили інтернет-закупівлю овочів і фруктів через високі ціни на них та незначні терміни зберігання. Люди заощаджують гроші, купують акційні товари та запасаються бакалійними продуктами і питною водою, зазначають аналітики онлайн сервісу доставки продуктів з супермаркетів Zakaz.ua.
Про це повідомляє Rau.
Зазначається, що під час війни найбільше впав попит на овочі та фрукти. Хочі протягом минулих років у кошику покупців навпаки частіше переважали товари категорії «фреш». Динаміка на попит цих товарів постійно зростала й у 2021-му становила 17,4%. Проте, під час війни попит на овочі та фрукти дуже скоротився – на 8,2% та становить тепер лише 9,7% від продажів усіх товарів.
«Падіння попиту на овочі та фрукти спровоковане значним зростанням цін на продукти цієї категорії. Адже відомо, що великий відсоток даних товарів на полички вітчизняних магазинів потрапляв саме від закордонних постачальників. В умовах закритого неба та заблокованих портів через війну надходити імпорт може лише фурами з ЄС, а не морським транспортом. Тому, через складнощі з логістикою, ціни на ці продукти суттєво підскочили», – прокоментував Євген Нетреба, комерційний директор компанії.
За три місяці війни в Україні суттєво зріс попит на бакалійні товари: крупи, макарони, борошно, цукор, сіль, соняшникову олію, консерви, чай та каву.
З березня по травень 2022 року частка замовлень серед усіх категорій на цю групу товарів становить 20,8%, тоді як за аналогічний період у 2021-му була 17,8%. Така тенденція не є дивною, адже багато українців в кризові часи запасаються поживними та необхідними продуктами довготривалого зберігання. Крім цього зауважують, що дуже помітно зріс попит на категорію акційних товарів – на 4,5%.
Читайте також: В УПОА спрогнозували ситуацію на ринку ягід