Преміальні ягоди та овочі продають без витрат на рекламу
Сімейна ферма «Супергерой», яка в Бородянському районі на Київщині вирощує 40–60 позицій протягом року: суниці садові, лохина, малина, аспарагус, різні види зелені, салатів, шпинат, помідори, огірки, мікрогрін тощо. Продукцію продає у соцмережах та в мережу магазинів WineTime. Вона має упаковку, що переробляється та доставляється електромобілями.
Про це повідомляє журнал «Плантатор».
«Наших клієнтів можна умовно розділити на дві групи: це гурмани й прихильники здорового харчування, – розповіла співвласниця ферми Анастасія Кладова. – Першим важливо, щоб було смачно, другим — щоб безпечно годувати своїх малюків. Відповідальні батьки з другої групи з часом переходять у першу групу гурманів».
У перший наш сезон господарство мало лише 10 клієнтів – друзів власників.
«Завдяки цим першим з’явилося 100 — і далі вже як снігова лавина, – сказала фермерка. – Ми не користуємося рекламними послугами, і це моя окрема гордість. До нас приходять за рекомендацією».
У цьому році госопдарство вперше почало працювати з мережею WineTime.
«Я завжди вкрай негативно ставилася до роботи з мережами, на полицю мережі продукт часто потрапляє вже не в кращому вигляді, не завжди персонал мотивований підтримувати полиці в ідеальному стані. Крім того, як правило, для мереж важлива ціна: що нижча, тим краще. З WineTime інша історія. Там багато поваги до людей і любові до справи, це відчуваєш як покупець, це бачиш всередині процесів. Продукцію для мережі ми починаємо збирати о 4:00 ранку, об 11:00 вона вже їде і потрапляє на полицю. Це унікальний підхід, я пишаюся цим партнерством», – підкреслила Анастасія Кладова.
Читайте також: Щоб «побачити гроші» від мікрогріну, треба продавати дуже багато