Техніка

John Deere розповість аграріям, як правильно впроваджувати No-Till

Компанія John Deere запускає в Україні освітню кампанію No-Till, що має на меті показати переваги системи нульового обробітку ґрунту, глибше розуміти її процеси, а також познайомити фермерів з особливостями переходу на технологію землеробства No-Till.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

Незважаючи на переваги No-Till, у багатьої фермерів виникають труднощі при переході на цю технологію, оскільки система для України досить нова.

«Саме тому John Deere за допомогою своєї кампанії вирішила розповісти аграріям, як працює ця технологія і як її слід впроваджувати, щоб не розчаруватися в результатах. Наприклад, рекомендується починати її впроваджувати не в усьому господарстві, а на 10% територій, і тільки після обкатки і набуття необхідного досвіду поступово збільшувати площі поки господарство повністю не перейде на цю технологію», – відзначають у повідомленні.

Так, у рамках кампанії презентуватимуть серію освітніх роликів, а також статті, інтерв’ю з експертами та інші матеріали, де буде показаний досвід різних країн світу.

«Перехід на технологію No-Till – це не просто відмова від обробки ґрунту, а також ряд додаткових якісних змін. Щоб це дало ефект і приносило прибуток, необхідний постійний процес навчання, відстеження тенденцій, знайомство з успішними прикладами інших господарств. Сподіваємося, що наша кампанія допоможе українським аграріям отримати необхідні знання про цю технологію, яка має величезний потенціал як з економічної, так і з природоохоронної точки зору», – зазначає менеджер з тактичного маркетингу Дмитро Калашников.

Нагадаємо, відбулася презентація першого у Східній Європі комбайну Х9 від John Deere.