Тваринництво

Впровадження мембранних технологій дозволить отримати конкурентну ціну на молочну продукцію

Впровадження мембранних технологій дозволить отримати конкурентну ціну на молочну продукцію

Українським молочним компаніям треба терміново вносити зміни до своїх маркетингових стратегій.

Про це заявив голова ради директорів Спілки молочних підприємств України Вадим Чагаровський.

«На внутрішньому ринку ми програємо імпорту в інноваційних продуктах, – зазначив він. – Ми виробляємо традиційні молочні продукти – молоко, сметану, кефір, кисломолочний сир. Але імпорт приходить в Україну з інноваційними молочними продуктами. Тому необхідно змінити асортиментну лінійку. Це можна зробити за рахунок конкурентних цін».

Конкурентні ж ціни, на переконання експерта, можна отримати завдяки впровадженню нових технологій. «Це – мембранні технології, – наголосив Вадим Чагаровський.

За його словами, у Польщі нині практично на кожному молочному підприємстві застосовуються мембранні технології. В Україні – на одному-двох підприємствах.

«Ми не можемо конкурувати з польськими молочними продуктами за ціною: їхні йогурти в українських магазинах дешевші за аналогічні вітчизняні продукти, – зауважив Вадим Чагаровський. – Тому що польські виробники мають можливість за рахунок нових технологій давати конкурентну ціну».

Як повідомлялося, український ринок цікавить Білорусь для експорту своїх сирів.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!