Unilever планує отримати 1 млрд євро від продажів м'ясомолочної продукції рослинного походження
Компанія Unilever оголосила про новий річний показник загального обсягу продажів альтернативної м’ясомолочної продукції рослинного походження в розмірі 1 млрд євро протягом наступних п’яти-семи років.
Зростання буде обумовлене впровадженням продукту Vegetarian Butcher, а також збільшенням кількості вегетаріанських альтернатив від брендів Hellmann’s, Magnum і Wall’s, пише euromeatnews.
Ця мета є частиною амбітної програми Unilever «Майбутні продукти харчування».
Протягом декількох років Unilever розширює свій бізнес із виробництва м’ясних і молочних альтернатив на рослинній основі. Після придбання Vegetarian Butcher у 2018 році Unilever розширив свою м’ясну марку на рослинній основі більш ніж у 30 країнах. І торік Burger King обрав компанію постачальником м’ясних напівфабрикатів на рослинній основі в Європі, Африці та на Близькому Сході.
Веганське морозиво від Magnum, Hellmann, Ben & Jerry отримувало відзнаки у своїй категорії.
Також у 2019 році Unilever інвестував 85 млн євро в The Hive – центр харчових інновацій при Вагенінгенському університеті (Нідерланди) для підтримки досліджень в галузі рослинних інгредієнтів і м’ясних альтернатив, ефективних культур, екологічно дружньої упакови продуктів харчування і поживної їжі.
Нагадаємо, Tyson Foods поширює свій бренд рослинного білка на Європу.