Українська аквакультурна спільнота розвиватиме торгову марку «Вирощено в Україні»
Асоціація «Українська аквакультурна спільнота» розвиватиме торгову марку «Вирощено в Україні».
Про це AgroTimes розповів її виконавчий директор, директор і співвласник компанії «Бестер» Юрій Яременко.
Члени Української аквакультурної спільноти матимуть право користуватимуться торговою маркою для реалізації своєї продукції. В Україні під цією ТМ продаватиметься риба, а також чорна й червона ікра.
«Наразі оформлюємо патент на торгову марку», – уточнив Юрій Яременко.
Довідка
Українська аквакультурна спільнота – господарська асоціація, яка об’єднує підприємства й організації, що займаються рибальством, переробленням і консервуванням риби, ракоподібних і молюсків, виробників і постачальників обладнання для рибогосподарств, сировини, матеріалів і послуг для виробництва цієї продукції.
Додати коментар