Тваринництво

Українська аквакультурна спільнота розвиватиме торгову марку «Вирощено в Україні»

Асоціація «Українська аквакультурна спільнота» розвиватиме торгову марку «Вирощено в Україні». 

Про це AgroTimes розповів її виконавчий директор, директор і співвласник компанії «Бестер» Юрій Яременко.

Члени Української аквакультурної спільноти матимуть право користуватимуться торговою маркою для реалізації своєї продукції. В Україні під цією ТМ продаватиметься риба, а також чорна й червона ікра.

«Наразі оформлюємо патент на торгову марку», – уточнив Юрій Яременко. 

Довідка

Українська аквакультурна спільнота – господарська асоціація, яка об’єднує підприємства й  організації, що займаються рибальством, переробленням і консервуванням риби, ракоподібних і молюсків, виробників і постачальників обладнання для рибогосподарств, сировини, матеріалів і послуг для виробництва цієї продукції.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!