Тваринництво

У лінійці ТМ «П’ятачок» з’явився ескалоп

У лінійці ТМ «П’ятачок» з’явився ескалоп

Група компаній «Нива Переяславщини» розширила свій асортимент м’ясної продукції під ТМ «П’ятачок» ексалопом.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

Для приготування експлопу беруть корейку й розрізають її на рівномірні шматки завтовшки 10-15 міліметрів, складаємо їх у спеціальну тару, бажано чорного кольору, яка чудово відтіняє колір свіжого м’яса.

«Цей продукт не вимагає додаткових приправ, йому достатньо солі та перцю. Як справжній делікатес, ескалоп просить до себе уважного ставлення і кількох хитрощів: приготування повинно тривати не більше 10 хвилин, по п’ять із кожного боку; тільки один шматок м’яса на сковорідку; при цьому вона повинна бути добре розігрітою; як тільки ескалоп зашаріється і підрум’яниться – він готовий», – повідомляють у «Ниві Переяславщини».

«Ескалоп не буває із замороженого м’яса, це виключно свіжий і тільки охолоджений продукт. Це ідеальний продукт, аби пересвідчитись у високій якості нашого м’яса і виняткових смакових якостях», – так завершує характеристику смаколика заступник директора з переробної діяльності Олег Ковальов.

Як повідомлялося, під ТМ «П’ятачок» почали виробляти різнокольорові ковбаски для грилю.