У І півріччі у світі активніше купували українську м’ясну продукцію
У І півріччі 2018 року експорт м’ясної продукції збільшився проти аналогічного періоду 2017 року більш ніж на 14% – з $265 млн до $304 млн.
Про це повідомив заступник директора Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки» Микола Пугачов.
За його словами, позитивних зрушень в експорті м’яса та субпродуктів вдалося досягти завдяки широкій географічній диверсифікації, що триває, та закріпленню на нових ринках збуту після втрати російського.
Якщо ще у 2015 році позиції основного імпортера українського м’яса та субпродуктів утримувала Росія, то з 2017 року переважають поставки на ринки країн Європи та Азії, зауважив експерт.
За шість місяців 2018 року найбільше продукції цієї групи – 21% – закупили Нідерланди, які торік вперше очолили рейтинг імпортерів вітчизняного м’яса.
Значно менші обсяги купують Словаччина (9,6%), Ірак (8,2%), Білорусь (7,7%), Німеччина (6,1%), Азербайджан (5,5%) та Гонконг (4,5%),
Сукупно ці країни акумулюють близько 63% експорту вітчизняної м’ясопродукції у грошовому еквіваленті.
Характерною рисою І півріччя 2018 року стало зростання вартості й обсягів експорту м’яса птиці. Його вартість зросла на 23% – зі $196 млн до $241 млн. При цьому обсяги експорту м’яса птиці додали 5 тис. тонн – зі 147 тис. тонн до 152 тис. тонн.
В Інституті аграрної економіки прогнозують, що минулорічна тенденція щодо збільшення обсягів експорту м’яса птиці зберігатиметься й 2018 року, підсумував Микола Пугачов.
Додати коментар