Тваринництво

Попит на готову їжу стимулює «Ясенсвіт» до виробництва інноваційних продуктів

Попит на готову їжу стимулює «Ясенсвіт» до виробництва інноваційних продуктів

У споживачів зростає попит на готову продукцію. Особливо це стосується молодої аудиторії, яка схильна купувати готову їжу чи напівфабрикати.

На цьому наголосила генеральна директорка ТОВ «Ясенсвіт» Юлія Фльорова, пише журнал «Наше птахівництво».

«Це збільшує можливості виробництва в бік розширення асортименту, ‒ зауважила вона, ‒ тому вже нині ми пропонуємо споживачам такі продукти, як-от рідкий білок, рідкий жовток, рідке яйце. Вони максимально скорочують час на приготування їжі й дуже легкі у використанні».

«Ясенсвіт» постійно відстежує споживацькі тенденції й намагається якомога швидше втілювати свої ідеї в життя, щоб бути першими в створенні інноваційних продуктів для українських споживачів, додала Юлія Фльорова.

Як повідомлялося, «Ясенсвіт» виробляє різновагові яйця в одній упакові.