МХП зменшив завантаженість птахівничих потужностей у І кварталі до 80-85%
У І кварталі 2022 року агрохолдинг МХП на 5% наростив загальні обсяги виробництва курятини – до 175,6 тис. тонн, як порівняти з аналогічним періодом минулого року.
Про це повідомили у компанії.
Загальний обсяг продажів курятини третім особам у січні-березні цього року зріс на 3%, як порівняти з І кварталом 2021 року, – до 159 тис. тонн.
Через обмеження продажів МХП довелося зменшити завантаженість птахівничих потужностей до 80-85%.
При цьому продажі курятини в Україні впали на 6% проти показника за І квартал минулого року та склали 66,8 тис. тонн.
Продажі кулінарної продукції у І кварталі 2022 року зросли більш ніж удвічі, як порівняти з аналогічним періодом минулого року, і досягли 2,9 тис. тонн.
Експорт курятини за перші три місяці цього року зріс лише на 9% проти показника за І квартал 2021 року замість очікуваних 15% – до 89,3 тис. тонн. Це спричинено закриттям портів в Україні внаслідок російського вторгнення.
Протягом березня МХП розробляв різні альтернативні логістичні маршрути для експорту, і зміг відправити таким чином незначні обсяги продукції.
Частка експорту у загальних продажах курятини протягом І кварталу 2022 року склала близько 56% проти 53% за такий самий період минулого року.
Географія експорту курятини МХП у січні-березні цього року була представлена Близьким Сходом (34%), країнами ЄС (26%), Африкою (22%), країнами СНД (15%) та іншими країнами (3%).
Як повідомлялося, найбільше української халяльної курятини купує Саудівська Аравія.