Тваринництво

KSG Agro розробляє пілотний проєкт м'ясного магазину-кафе

Агрохолдинг KSG Agro працює над розвитком власного бренду м’ясної продукції і найближчим часом представить його на ринку.

Про це заявив голова ради директорів агрохолдингу KSG Agro Сергій Касьянов.

«Останнім часом на ринку з’являється чимало м’ясних супермаркетів, люди хочуть купувати свіжу продукцію, – зазначив він. – З одного боку, з низкою таких мереж наш м’ясокомбінат співпрацює як постачальник. З іншого боку, ми працюємо над розвитком власного бренду м’ясної продукції. Найближчим часом ми виведемо його на ринок. Так, ми придбали лінію для пакування м’ясної продукції у вакуум».

За словами Сергія Касьянова, у компанії є ідея щодо розроблення пілотного проєкту магазина-кафе.

«Ми не збираємося робити їх багато, – уточнив він. – Можливо, наступного року запустимо цей проєкт і спробуємо отримати по ньому гарну економіку. Якщо отримаємо, то більше розвиватимемо його як франчайзинговий проєкт, щоб люди могли розвивати ці магазини як власний бізнес, а ми б постачали їм продукцію».