«Комплекс Агромарс» хоче збільшити обсяги експорту курятини
ТОВ «Комплекс Агромарс» наразі веде перемовини щодо нарощування обсягів експорту з представниками низки країн.
Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповів співзасновник ТОВ «Комплекс Агромарс» Євген Сігал.
За його словами, компанія налаштована переважно на задоволення потреб внутрішнього ринку, тому частка експорту сягає 8-10% від загального обсягу виробництва.
Виробник має доступ на ринки ЄС та Близького Сходу. Компанія освоїла технологію забою птиці з урахуванням вимог мусульманських традицій, що дозволяє реалізувати продукцію до країн, що сповідують іслам, додав Євген Сігал.
«Гадаю, за десять років ми матимемо вищий експортний потенціал», – зауважив він.
Сьогодні «Комплекс Агромарс» оцінює свою частку ринку до 15%. «Тобто кожний сьомий-восьмий бройлер в Україні вироблено під ТМ «Гаврилівські курчата», – зазначив Євген Сігал.
Він переконаний, що зі збутом курятини проблем не має бути.
«Статистика свідчить, що українці споживають менше м’яса птиці, навіть як порівняти з сусідами. До того ж в Україні є проблеми з виробництвом альтернативних продуктів, зокрема яловичини, риби тощо. От і виходить, що найдоступніший тваринний білок для споживання – це все ж таки продукти птахівництва. Та й на зовнішньому ринку попит високий, тож є всі підстави нарощувати виробничі потужності».
Як повідомлялося, під час пандемії в Іспанії зросло споживання м’яса птиці.
Додати коментар