Тваринництво

Бюджетний сегмент молочного ринку Польщі зростає завдяки українським біженцям

На молочному ринку Польщі спостерігаються дві ключові споживчі тенденції.

Про це заявив президент Польської молочної групи Ярослав Мальчевський, пише Інфагро.

Перша – це знижена споживча активність, оскільки харчова інфляція змушує багатьох споживачів відмовлятися від продуктів, до яких вони звикли, і переходити на дешевші альтернативи. 

Також очевидне зростання попиту в бюджетному сегменті польського молочного ринку, що, поза сумнівами, пояснюється наявністю «споживачів із українськими паспортами».

«Присутність 2 млн біженців від війни сприяє збільшенню споживання молока у Польщі. Але це насамперед стосується основних продуктів харчування», – зауважив він. Цей чинник має обмежений вплив на преміумсегмент, продукцію без ГМО або органічну продукцію.

Як повідомлялося, наприкінці 2022 року закупівельні ціни на молоко у Польщі зросли до рекордних.