Бразилія долучилася до модного тренду і почала виробляти м’ясо рослинного походження
Marfrig, друга за величиною бразильська компанія з перероблення харчових продуктів, просуватиме на світовому ринку бренд штучних м’ясних продуктів на рослинній основі.
Гамбургер, представлений під брендом Revolution, вже з’явився на бразильському ринку.
Експорт штучного м’яса компанія Marfrig планує почати в 2020 році.
У серпні бразильський виробник оголосив про початок співпраці з американською компанією Archer Daniels Midland для створення веганського асортименту – псевдом’ясних продуктів рослинного походження.
Перший продукт – бургер Rebel Whopper – уже можна замовити в ресторанах Бразилії. Revolution став другим рослинним продуктом, створеним Marfrig, щоб орієнтуватися на ринок, відкритий стартапами, такими, як Beyond Meat та Impossible Foods.
Нещодавно інші м’ясні гіганти міжнародного масштабу – Tyson Foods і Vion – презентували свої варіанти штучної м’ясної продукції рослинного походження.
Додати коментар