Техніка

John Deere робить ставку на електричні трактори

Нагороджений золотою медаллю найбільшої в світі виставки сільськогосподарської техніки Agritechnica концепт електричного трактора John Deere Joker відображає бачення майбутньої сільськогосподарської техніки компанії.

Про це повідомляє FutureFarming.

Joker, на думку спеціалістів John Deere, має кращу ефективність, кращу тягу, менші витрати володіння і створює менший тиск на ґрунт. 

Роботизований електричний трактор відповідає основним напрямкам розвитку сільгосптехніки: електрифікації, автоматизації та автономії, застосуванню штучного інтелекту.

Joker John Deere – це повністю автономний електричний трактор на гусеницях, який шарнірно агрегатується із сільгоспобладнанням. Має загальну потужність 500 kW (671 к.с) при розмірах із 200-кіловатний (268 к.с) трактор. Живлення отримує від кабеля.

«Транспортні засоби з електричним приводом дуже ефективні, коли мова йде про споживання енергії та співвідношення ваги до потужності та щільності потужності. Такі машини дуже легко та швидко керується самостійно. Крім того, відсутність викидів, моторного та редукторного масла є вирішальною екологічною перевагою», – розповів Ніколай Тарасінський, експерт Європейського технологічного інноваційного центру в Кайзерслаутерні (НІмеччина).

За його словами – біодизель та метан – не найкращі рішення для сільгосптехніки. Хоча компанія 20 років тому робила ставку на водневі елементи, зараз вважає таку техніку занадто обмежену. 

«John Deere – це Tesla сільського господарства, стосовно електрифікації. Joker важить менше 5 тонн, має електричний привід потужністю 250 кіловат, привід відбору потужності потужністю 250 кіловат і два виходи на 250 кіловат для приладів та машин. Це разом 1 мегават” , – наголосив Ніколай Тарасінський.

Раніше компанія розробила концептуальний електричний трактор GridCON із живленням від довгого кабелю. 

Зчленована концепція модульна конструкція трактору та причіпного агрегату дозволяє їх об’єднувати в єдину машину. Таке рішення спрощує конструкцію, зменшує тиск на землю та має дуже малий радіус повороту. Тим не менш, гідравлічні системи і циліндри залишаться, оскільки вони можуть забезпечити набагато більше потужності і тиску, ніж електричні приводи.

Автономний транспортний засіб згодом стане точнішим і безпечнішим, ніж той, що керується людиною.

Читайте також:До 130-річчя Kubota показала «Трактор мрії»

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!