Торговельні мережі підвищують вимоги до пакування овочів, фруктів та ягід
Українські мережі хочуть бачити на своїх полицях фасовані овочі, фрукти та ягоди.
Про це повідомляє «АПК-Інформ: овочі та фрукти».
«І це абсолютно логічно – товар, який виставлений в мережі навалом швидше псується, тим більше якщо продукт був несортований по якості – від гнилої ягоди може зіпсуватись значна кількість продукту в ящику, – розповіла Наталія Зеленська, менеджер з розвитку бізнесу «Толсма Текнік», компанії, яка є представником низки європейських виробників обладнання для зберігання, доробки та переробки овочів, фруктів і ягід. – Розфасована продукція, навіть якщо вона не сортована, несе менше таких ризиків. До того ж наразі залишаються актуальними протикоронавірусні вимоги: запакована продукція безпечніша».
За словами Наталії Зеленської, в Україні ринок сортування та пакування плодово-овочевої продукції тільки почав розвиватися. Тоді як у сусідній Польщі, наприклад, різних сортувальних ліній для лохини встановлено чимало.
«Україна тільки починає рухатись в цьому напрямку, ще на всі плантації вийшли на максимум врожаю, тим більше ми не можемо порівнювати державну підтримку фермерів в Польщі і Україні», – додала вона.
Читайте також: ПП «Імпак» придбало гідрокулер для охолодження овочів на експорт