Овочі-Ягоди-Сад

Тенденції в упаковці ягід: приваблива, прозора, зручна

Тенденції в упаковці ягід: приваблива, прозора, зручна

У світі сьогодні надзвичайно велику увагу приділяють упаковці ягід – адже саме вона робить ягоди  привабливим товаром.

На цьому наголосила експерт компанії «УкрАгроКонсалт» Ольга Мозгова.

Пропозиція товару в зручній привабливій упаковці збільшує продажі. Світові виробники експериментують з упаковкою ягід: розділяючи добову норму на три перекуси; упаковуючи одну ягоду в коробку на кшталт торта або тістечка тощо.

Найкращий варіант – прозора упаковка, щоб покупець бачив ягоду. Упаковка в форматі eat&go передбачає відмову від скла.

Купівля товару з доданою вартістю підвищує рівень задоволеності покупця, зауважила Ольга Мозгова. А стабільно висока якість продукту підвищує довіру до постачальника та зміцнює зв’язки.

AgroTimes

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!