Овочі-Ягоди-Сад

Стало відомо, чим керуються покупці при виборі томатів

Учені Геттінгенського університету (Німеччина) провели дослідження поведінки споживачів при виборі томатів, яке показало, що найбільший вплив мала ціна продукції.

Про це повідомляє FreshPlaza.

Дослідники опитали понад 1000 споживачів Німеччини про їх переваги при купівлі помідорів. Основна увага приділялась характеристикам кольору, розміру, внутрішньої стійкості, смаку, шкіри, аромату, регіональності, етикетки та ціни. 

Результати показала, що німецькі споживачі в першу чергу вибирають свіжі помідори за ціною (32%), кольором (22%) та смаком (16%). 

Незважаючи на те, що різноманітність кольорів за останні роки зросла, червоний все ще на першому місці. 

Уникають зелених сортів томатів. Багато споживачів, напевно, помилково думають, що ці особливі сорти ще не дозріли. 

Аромат та розмір (6% кожен), регіональність та внутрішня стійкість (кожен 4%) мають менш важливе значення для рішення про покупку.

Читайте також:У моді овочі незвичайного кольору та маленького розміру

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!