Після пандемії чищена картопля знову стає популярною
У компанії Schaap Holland, яка випускає чищену картоплю для роздрібної торгівлі та громадського харчування, відзначають зростання продажів після виходу країни з пандемії коронавіруса, повідомляє FreshPlaza.
За словами Монієк Віссе, менеджера по роботі з клієнтами Schaap Holland, під час пандемії у людей було більше часу для приготування їжі. Тепер вони знову зайняті, і залишається менше часу для приготування їжі. Лікарні, готелі, ресторани стикаються з нестачею персоналу. І тут ідеально виручає чищена картопля.
Під час COVID-19 люди акцентувалися на здоровому харчуванні. Аккаунт-менеджер зазначає, що картопля ідеально вписується в цей та інші сучасні тренди.
«Якою б не була тенденція, картопля є рішенням». Крім того, що картопля корисна для здоров’я, вона має рослинне походження, а нідерландська картопля орієнтується на місцеве вирощування.
На відміну від імпортних продуктів, з постачанням яких можуть бути перебої, місцева картопля завжди є в наявності в супермаркетах.
Читайте також: Картоплю чистять та вакуумують 2 підприємства та 2 торговельні мережі