Овочі-Ягоди-Сад

Локальний продукт – міф, але спілкування з виробником на ринку важливе, – експерт

Локальний продукт – міф, але спілкування з виробником на ринку важливе, – експерт

Директор одеського гуртового ринку «Початок» Олександр Воропаєв  вважає, що споживання локального продукту — тренд, придуманий маркетологами, нібито це енергетично краще. Але особисте спілкування виробника з покупцем є основною цінністю.

Про це повідомляє журнал «Плантатор».   

«Споживання локального продукту — тренд, придуманий маркетологами. На свідомість споживача добре працює гіпотеза (хоча правильніше –– міф) про те, що енергетично краще споживати продукт, вирощений в регіоні, де ми живемо», – розповів у інтерв’ю Олександр Воропаєв.

З іншого боку, ринок «Початок» проводить ярмарки й тематичні фестивалі, на яких представлений не тільки локальний виробник, але й виробники із сусідніх регіонів. 

«Нам цікаво, щоб наш покупець мав можливість широкого вибору різних продуктів», – наголосив директор ринку.

Він навів приклад ярмарку, який провели наприкінці 2020 року спільно з USAID Агро, в рамках якого були представлені десять локальних виробників молочної, м’ясної та кондитерської продукції Одеської області. 

«Головна цінність цього заходу полягала в особистому спілкуванні між виробником і потенційними споживачами. Жоден маркетолог не розповість про продукт так, як сам виробник. Ми отримали масу позитивних відгуків після заходу», – поділився Олександр Воропаєв.

Читайте також: Гуртові ринки приваблюють фермерів миттєвим розрахунком